woensdag 6 februari 2013

Swatch: OPI Mariah Carey Liquid Sand The Impossible

Wauw wat is de nieuwe collectie van OPI een gave collectie! Mariah Carey's Liquid Sand is echt de topper van het jaar!

Ik heb 1 lakje weten te bemachtigen, The Impossible!

Als basislak heb ik gekozen voor een rood lakje van Catrice, Bloody Mary To Go:


Het kwastje van dit lakje is eigenlijk zoals gewoonlijk fijn om mee te lakken. Het viel me alleen heel erg op dat er geen sterretjes op het kwastje komen, terwijl deze er wel in zitten.
Na wat snuffelen op internet zag ik dat meer mensen hier last van hebben. OPI raad aan om het flesje voor gebruik op de kop te zetten, maar zelfs dit hielp bij mij niet:


Goed, het eerste laagje:


Wordt al mooi, maar het tweede laage is pas echt gaaf! Kijk mee en geniet!

 

2 opmerkingen: