donderdag 14 februari 2013

Nail art: Valentine's Day!

Een van de leukste dagen van het jaar vind ik zelf, Valentijnsdag! Natuurlijk hoort daar een echte Valentijn's Nail Art bij!

Wat heb ik gebruikt:



 
1. Trind Basecoat
2. OPI Liquid Sand The Impossible
3. Konad stempel en schraper
4. Konad witte stempellak
5. Essence imageplate




 
Jullie hebben pas al een swatch kunnen zien van het mooie lakje van OPI, The Impossible. Deze lak heb ik als basis gebruikt:
 

Daarna heb ik het hartje uit de imageplate van Essence gebruikt en deze met witte stempellak van Konad op verschillende plekken op mijn nagels gestempeld:



Ik vind het echt een heel apart resultaat! Het was een opvallende Nail Art welke veel de aandacht trok. Wel vind ik het jammer dat er geen topcoat overheen kan, dan is dit effect gelijk een stuk minder. Daarom begonnen mijn nagels na 2 dagen al te chippen helaas :(
 
Toch was in nieuwsgierig hoe de nail art zou worden met een topcoat, daarom heb ik de Essence gel-look topcoat gepakt en dit was het resultaat:
 

Ik moet zeggen dat ik dit nou ook niet heel erg verkeerd vind! Wat vinden jullie?

Happy Valentine!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten