zondag 3 februari 2013

Nail Art: Snowy Flakes

Ze geven volgende week weer winters weer aan en daarom maar weer eens een winterse Nail art!


Wat heb ik gebruikt?


1. Trind basecoat
2. Konad witte stempellak
3. Konad zilveren stempellak
4. Konad imageplatehouder, stempel en schraper
5. Mash imageplate 12
6. Hema glitter topcoat



Als eerste heb ik een soort french manicure gemaakt. Met de witte stempellak van Konad heb ik de French manicure laten vervagen.

Daarna heb ik met de zilveren stempellak van Konad met onderstaande imageplate gestempeld.
Van de onderste rij heb ik de middelste image gebruikt:




Als laatste heb ik de glitter topcoat van de Hema gebruikt om het af te maken, resultaat:


Zelf vind ik het jammer dat de glitters de stempels naar de achtergrond doen verdwijnen. De volgende keer doe ik er eerst een glittertje overheen en daarna de stempels. Maar dat is een leer voor de volgende keer!

Wat vinden jullie ervan?

3 opmerkingen: