zondag 17 februari 2013

Nail Art: Pink lines

Deze zondag een simpele Nail Art, waarvan ik eigenlijk niet wist of ik hem wel moest plaatsen. Ik vond hem namelijk niet zo heel bijzonder. Totdat ik op mijn werk kwam en ik ineens allerlei reacties kreeg, hij was leuk! En daarom laat ik hem jullie vandaag zien...

Ik ben begonnen met een witte French Manicure. Toch vond ik dit te saai en daarom heb ik een roze striper van Misa gepakt en onder de French Manicure een roze lijn getrokken. Daaroverheen heb ik een roze glitterlakje van OPI, Princesses Rule!, gelakt:


Daarna ben ik met de roze striper vanuit de linker hoek begonnen met het trekken van 2 simpele lijntjes. Een topcoat eroverheen en klaar:


Een hele simpele Nail art voor als je weinig tijd hebt en toch iets op je nagels wilt dragen!

1 opmerking: