dinsdag 6 november 2012

Swatch: Essence The Twilight Saga (deel 1)

Het zijn echt mooie lakjes, geloof me! Na het zien van de swatches op mijn eigen nagels was ik echt helemaal verkocht. Kijk maar gauw!

Nummer 1, Jacob's Protection, is een zwarte lak met blauwe shimmers. Deze foto's zijn gemaakt na 2 laagjes. Toen was hij geheel dekkend.

 

Het was erg moeilijk om foto's te maken van dit lakje omdat hij zo donker is. Wel is het een prachtige lak en op de onderstaande foto zie je de glitters/shimmers heel erg goed:


Goed dan nu lakje nummer 2. Dit is Alice Had A Vision - Again. Een Paars lakje met paarse shimmers. Erg mooi! En ook deze was echt een drama om op de foto te krijgen. Onderstaande foto's zijn gemaakt met 3 laagjes, dat vond ik net iets mooier dan 2.


Op onderstaande foto kun je wat beter zien hoeveel glitters/shimmers er wel niet in zitten, wat een gaaf lakje is dit zeg!
Wel merk ik dat deze lakjes iets mat opdrogen, waardoor de glitters/shimmers niet meer van je nagels knallen. Wanneer je een topcoat over deze lakjes draagt zul je zien dat ze weer beginnen te knallen!


Ik vind het echt een mooie collectie! Donderdag komt deel 2 van de swatches online, tot dan!

Ik kocht deze lakjes voor € 1,99 bij het Kruidvat.

3 opmerkingen: