donderdag 18 oktober 2012

Swatch: Catrice Yellow Sub-Mandarin

Geel is nou niet echt een kleur die ik vaak op mijn nagels draag. Waarom weet ik eigenlijk niet, ik denk dat hij me gewoon niet staat! Toch heb ik nu een leuke gele kleur gevonden!

Het eerste laagje was erg streperig. Hier had ik dan ook nog geen fijne gevoelens bij!
Het kwastje lakte op zich niet verkeerd, gewoon zoals we van Catrice gewend zijn.

Het tweede laagje bracht echter veel meer warmte met zich mee:


Toch zag ik op mijn middelvinger nog wat strepen en was de kleur niet egaal. Wel kun je op mijn ringvinger de shimmer in het lakje erg goed zien.

Op de volgende foto heb ik nog een laagje aangebracht. 1 laagje teveel vind ik eigenlijk, maar de kleur is zoooo mooi!


Een warme gele, tegen het oranje aan, kleur! Erg mooi. Ik weet alleen niet of ik hem zo los zou dragen of dat ik er een Nailart op zou maken... wat vinden jullie?

3 opmerkingen:

  1. Ik zou er idd ook een nailart op maken. Gele en oranje lakjes draag ik nooit zonder nailart. Ik vind het wel een heel warm kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik draag zo een kleur nooit ;p
    Ik zou er een nail art op maken, is denk ik wel mooi!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hem ook en vind hem prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen