zondag 28 oktober 2012

Nail art: Halloween nagels

Ook ik heb mijn nagels helemaal in stijl van Halloween gemaakt, kijk maar mee naar mijn creatie:

Wat heb ik gebruikt:
1. Trind Basecoat
2. China Glaze Haunting
3. Essence Frosted Champaign
4. Essence Black is Back
5. Essence zwarte en witte stempellak
6. Konad stempel en schraper
7. Imageplate M71
8. Dottingtool
9. INM topcoat

Oeps, op bovenstaande foto staat nog een imageplate van Essence, maar deze heb ik niet gebruikt! Foutje!

Wat ik uiteindelijk gemaakt heb is het volgende:


Op mijn duim-, middel- en ringvinger heb ik het mooie lakje van Haunting gelakt. Dit is een lakje uit de Halloween collectie van China Glaze van vorig jaar.

Mijn wijsvinger heb ik zwart gelakt met het lakje van Essence, Black is Back. Met een dottingtool heb ik 2 witte stippen gezet zoals je hieronder kunt zien:


Daarna heb ik met een kleinere dottingtool 2 zwarte stipjes in het witte gezet. Dan krijg je van die leuke oogjes! (het leuke is dat als je dit op elke nagel doet, je de oogjes verschillende kanten op kunt laten kijken, ook een erg leuk gezicht!).

Mijn ringvinger heb ik gelakt met Essence Frosted Champaign. Deze komt uit de Ice collectie van vorig jaar.
Daarna heb ik met onderstaande stempelplate de kat gestempeld:


En dan is dit dus je eindresultaat!


Hebben jullie nog wat aan Halloween gedaan? Ik ben benieuwd naar jullie resultaten!

3 opmerkingen: