dinsdag 16 oktober 2012

Halloween Nail Art Contest

Vandaag eens een ander artikel dan normaal. Ik wil jullie graag vertellen over een leuke Nailart wedstrijd!

Viva La Nails organiseert een winactie waarbij je waardebonnen voor de shop kunt winnen. Op de website www.vivalanails.co.uk vind je ontzettend leuke nagellakspullen en dus lijkt me dit een hele mooie wedstrijd!


Je moet dus een Nailart maken met het thema Halloween en deze via facebook uploaden.

Op www.enchantra.eu is een aparte Halloweern afdeling gemaakt met leuke nagellakjes en imageplates voor Halloween! Hier zou ik zeker even een kijkje nemen als je hier aan mee wilt doen!

Lijkt me ontzettend leuk en ik ga kijken wat ik kan verzinnen, doen jullie ook mee?

1 opmerking:

  1. Ik heb geen echte halloween dingen dus het gaat mij denk niet lukken!
    Succes! ;)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen