zondag 30 september 2012

Nailart: Dierendag

Aanstaande donderdag is het weer zover, dierendag! Natuurlijk hoort daar een leuke Nailart bij. Daarom heb ik vandaag een hele simpele Panda gemaakt!

Wat heb ik gebruikt?
1. Catrice Snow Motion!
2. Essence Black is Back
3. Dottingtool

Als basislak gebruik ik Snow Motion van Catrice, ik heb hiervoor 2 laagjes gebruikt.


Nu begin je met het maken van de oren. Je pakt je dottingtool en doopt deze in de zwarte nagellak. Nu zet je een stip en trekt de dottingtool langzaam wat naar beneden, zodat je een klein streepje krijgt. Doe dit 2 keer, hieronder zie je mijn resultaat:


Daarna maak je de ogen en de mond door 3 stippen te zetten, makkelijker kan het niet!


De laatste stap hoef je niet perse te doen, maar ik vond het net wat meer panda lijken. Je pakt een iets kleinere dottingtool en met wat witte nagellak zet je in de ogen van de panda 2 kleine stipjes.
Om je het verschil te laten zien heb ik het andere resultaat er even naast gezet:


Ik heb zelf een konijn en deze krijgt donderdag zeker wat extra's! Doe jij nog wat aan dierendag? En wat welke nailart vind jij het leukst?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten