donderdag 2 augustus 2012

Swatch: Rimmel Londen 700 Block Your Green

Op dit moment zijn de Olympische spelen in volle gang en ik vind het heerlijk!
Ik probeer zo veel mogelijk te volgen nu ik 4 hele weken vrij ben, maar al met al valt het toch nog tegen wat ik kan zien!
Rimmel is met een hele leuke collectie gekomen, welke een beetje met de Olympische Spelen te maken heeft. De komende week zul je deze lakjes dus voorbij zien komen!
We beginnen met het groene lakje, Block Your Green!

Zoals je op bovenstaande foto kunt zien is het lakje niet in 1 keer dekkend was, vandaar dat ik er een 2e laagje overheen heb gedaan.



Een heel mooi groen lakje, en als je goed kijkt zie je nog wat lichtgroene/blauwe shimmers in dit lakje. Een prachtige kleur!
Een basecoat moet je altijd gebruiken om je nagels te beschermen. Maar ik wil toch even bij dit lakje vermelden dat een basecoat een MUST is! Je nagels verkleuren anders behoorlijk als je dat niet doet!

2 opmerkingen: