zondag 15 juli 2012

Nail art: Barok nagels

Het is weer zondag en dus tijd voor een Nailart! De afgelopen dagen had ik een bruiloft en een bedrijfsbbq. Voor beide feestjes had ik dezelfde nailart, maar wel met andere kleurencombinaties!
De Nailart is toch elke keer heel verschillend geworden, kijken jullie mee?

Wat heb ik gebruikt:
1. Trind nail repair als basecoat
2. 2 laagjes Essence Red-Y to go / CatriceVirgin Forest 
3. Konad imageplatehouder, stempel, schraper
4. Imageplate M85
5. Essence zilveren stempellak / Konad glitter gouden stempellak
6. INM Out the Door topcoat

Het is eigenlijk een hele simpele Nailart, maar door een opvallende beginkleur te nemen valt deze nailart ontzettend op. Je kunt er verschillende kleurencombinaties voor gebruiken!

De imageplate die ik gebruikt heb is deze:


Ook heb ik deze dus in het groen gemaakt, het resultaat zie je hieronder:


Een hele andere uitkomst, maar net zo leuk! Je kunt er dus alle kanten mee op. Wat vinden jullie ervan?

1 opmerking: