donderdag 7 juni 2012

Swatch: Catrice Cruise Couture collectie deel 2

En deze donderdag het 2e lakje uit mijn verzameling, het 3e lakje van de collectie: Welcome To Pink Tropez! Alleen de naam is al leuk, kijken jullie mee?


Gisteren liet ik jullie bij het eerste lakje zien dat het eerste laagje al best dekkend was, dat is bij Welcome To Pink Topez toch wat anders, je kunt mijn nagels er nog duidelijk doorheen zien:


Daarom gauw door naar het tweede laagje, want dan is het echt een prachtig lakje! Ook dit is een creme lakje. Kijk maar eens naar het resultaat:


Gaaf toch? Wat vinden jullie ervan?

Ik kocht dit lakje voor € 2,49 bij Kruidvat.

5 opmerkingen:

  1. Ik zat heel erg te twijfelen of ik dit kleurtje zou kopen, maar ik vond hem persoonlijk teveel lijken op 'Ultimate Pink' van Essence

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb deze ook gekocht omdat ik vond dat ik te weinig roze nagellak heb en draag. En I love it! Vind 'm erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb dit kleurtje ook!
    ik vind het echt supermooi!
    Leuke blog heb je! ik volg je nu.
    liefs.x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! ik heb 'm ook; lovin' it!

    BeantwoordenVerwijderen