zondag 17 juni 2012

Nailart: EK nagels

Vanavond is het zover! Dan spant het er echt om! Ik ga er zeker voor zitten, met mooie oranje nagels!
De afgelopen week heb je hier weinig over kunnen lezen. Dit kwam omdat ik heel erg druk was met verhuizen. Daarom laat ik jullie een kort overzichtje zien van de nailarts die ik gemaakt/gedragen heb!

Nailart Victorie:
De musical Soldaat van Oranje was de inspiratie voor deze Nailart. De V van Victorie!
1. Eerst heb ik mijn nagel geheel oranje gelakt.
2. Daarna heb ik met een kwastje de rode V (op de kop) aangebracht.
3. Toen dit laagje droog was ben ik daar overheen gegaan met wit.
4. Als laatste ben ik er overheen gegaan met blauw.



Nailart Nederlandse vlag:
Deze foto verdient geen schoonheidsprijs. Niet scherp en aan de bovenkant zat een zwarte vlek. Vandaar dat ik hem een beetje "afgekapt" heb. Een simpele Nailart, maar altijd vrolijk!
1. Eerst heb ik mijn nagel oranje gelakt.
2. Daarna heb ik met de rode nagellak een streep gezet.
3. Toen dit laagje droog was heb ik met wit een streep ernaast gezet.
4. Als laatste heb ik met blauw weer een streep naast de witte streep gezet.



Nailart Vlag met bloemen:
Ook deze foto is niet scherp geworden :( Grr, ik weet niet wat mijn camera (of ik) had hoor!
Een vrolijke nailart al zeg ik het zelf!
1. Eerst heb ik de nagel oranje gelakt.
2. daarna heb ik met rood, wit en blauw een vlag gemaakt (zie hierboven)
3. Daarna heb ik met een dottingtool met rood 5 stipjes en een witte stip in het midden gezet, dit is de bloem.
4. Als laatste heb ik met blauw nog wat kleine stipjes in het oranje gedeelte gezet.

Ik hoop dat jullie ze leuk vinden en laten we hopen dat we vanavond iets hebben om voor te juichen!

4 opmerkingen: