donderdag 10 mei 2012

Catrice: Komende Collecties

Catrice komt de komende tijd met 2 hele gave collecties! In juni komt de Cruise Couture collectie! Een collectie waar ik al een tijd naar uit kijk en heel graag wil hebben! De Cruise Couture Collectie.
Dit is een collectie die je mee neemt op een trip naar de Côte d'Azur!



De wereld van kleuren combineert navyblauwe tinten met frisroze en koraalnuances. In de mode-industrie wordt deze kleurencombinatie "French New Wave" genoemd. De marinestijl is elk seizoen een terugkerend fenomeen, maar dit jaar hebben high-end fashion designers meer luxe toegevoegd dan ooit tevoren. Bikini's en badpakken worden gecombineerd met elegante accessoires en vormen zo een perfecte mix van strandmode en stijlvolle city looks. Of je nu naar het strand gaat of een dagje shoppen, deze frisse kleuren in verschillende blauwnuances, koraal-, abrikoos- en rozetinten zijn stijlvol en elegant - net als CATRICE!


De kleuren lijken me echt geweldig! En de namen zijn zoals gewend weer erg origineel:

  • 01 Hi, Society!
  • 02 Jetsetter
  • 03 Welcome To Pink Tropez
  • 04 Feel The Yacht Beat
  • 05 Nautica


  • Wat vinden jullie van de collectie, kijken jullie hier naar uit?




    Dan de Coolibri collectie. Deze komt in juli/augustus uit. Ik heb er nog niet zo heel veel over gehoord maar de nagellak kleurtjes zijn echt super mooi! De collectie is gebaseerd op het kleine vogeltje, de kolibrie!

    Ook deze namen zijn weer leuk:
  • Birds Flying High
  • Twist of Lemon
  • Exotica
  • Abloom
  • Virgin Forest


  • En wat vinden jullie van deze collectie? Lekker felle kleuren hè!

    1 opmerking:

    1. De lakken van Nautica vind ik allen erg mooi, die van Kolibri vind ik Virgin Forest echt prachtig! Hopen dat ik op tijd ben als ze in de winkels liggen!

      BeantwoordenVerwijderen