dinsdag 24 april 2012

Swatch: Essence Very Kiwi

En dan nu de swatch van het volgende lakje van Essence, Very Kiwi!
Ook deze komt weer uit de Fruity collectie.

Om meteen maar met de deur in huis te vallen, hebben jullie dit ook? Een heleboel glitters zitten helemaal onderin, zou dat effect hebben als je dit lakje vaker gebruikt?:


Net zoals met Very Cherry zal ik alle laagjes even op een rijtje zetten:


Laagje 1                                         Laagje 2                                       Laagje 3

Bij laagje 1 en 2 was ik nog niet echt overtuigd van het lakje... maar laagje 3 deed duidelijk wonderen! Om jullie een beter beeld te geven van dit lakje heb ik nog 2 andere foto's gemaakt:



Ik vind het een mooie lakje! Deze vind ik zelf het mooist als ik de andere 2 lakjes vergelijk. Tot zover mijn swatches van de Fruity collectie! Wat vinden jullie van de collectie?

Ik kocht dit lakje voor €1,70 bij het Kruidvat.


1 opmerking: