donderdag 12 april 2012

Swatch: China Glaze - Prism

Vandaag een swatch van een lakje welke iedereen eigenlijk in zijn of haar stash zou moeten hebben! Namelijk het wonderschone lakje van China Glaze, Prism!Dit lakje komt uit de Prismatic collectie en is echt een beauty! Kijken jullie mee?

Een lakje dat echt van je nagels spat! Op de foto's draag ik 2 laagjes, en hij dekt behoorlijk goed!


Deze foto's zijn gemaakt in Rotterdam in daglicht, toen ik me aan het klaarmaken was voor Musical Classics. Het lakje is super geschikt voor feestjes!


Wat een prachtig lakje zeg, veel verschillende kleurtjes en ze glimmen ontzettend! Vooral na een laagje topcoat!


Ook het eraf halen ging helemaal niet zo dramatisch als ik had verwacht, dus dat scheelt weer!
Maar je moet er wel op letten dat je je nagels daarna even verzorgd met bijvoorbeeld de Trind Keratin Nail Restorer. Dit om je nagels even wat meer te voeden.


Al met al dus een prachtig lakje! En oh als je op de foto's klikt krijg je ze uitvergroot, kun je nog beter genieten van deze mooie lak!

Ik kocht dit lakje voor € 7,95 bij www.enchantra.eu

2 opmerkingen: