zondag 8 april 2012

Nail Art: Vrolijke sterren

Eigenlijk zou ik deze zondag jullie verblijden met een Paas Nail Art. Maar aangezien jullie daar vast al wel mee plat worden gegooid heb ik besloten om een andere Nail Art te laten zien.

Wat heb ik gebruikt:

1. Koh basecoat
2. Essie Tour de Finance
3. Konad imageplatehouder, stempel en schraper
4. Konad imageplate M3
5. Konad witte stempellak
6. Konad gouden/glitter stempellak
7. Konad topcoat

Als basis heb ik het mooie lakje van Essie, Tour de Finance gebruikt:


Daarna heb de imageplatehouder, imageplate, stempel en schraper gepakt. Ik heb onderstaande imageplate gebruikt:


Hiervan heb ik de sterretjes rechtsonder met wit op mijn nagel gestempeld:


Omdat ik dit te saai en te simpel vond heb ik de gouden/glitter stempellak gepakt en gestempeld met het sterretje op de imageplate linksboven. Deze stempel heb ik 'tussen' het halve boogje gezet:



De duim heb ik anders gestempeld. Ik ben wel begonnen met de witte sterretjes maar daarna heb ik het hele plaatje linksboven ook met wit gestempeld. Het resultaat was als volgt:


Ik ben echt super blij met deze creatie, vrolijk en fris!

Alle spullen (behalve de Koh basecoat) komen bij www.enchantra.eu vandaan! Een mooie overzichtelijke site met regelmatig aanbiedingen en leuke acties!

2 opmerkingen: