zondag 1 april 2012

Nail Art: Gel Stickers

Met het lakje van donderdag was ik niet zo blij, vandaar dat ik dacht dat daar maar een Nail art op gemaakt moest worden. Daarvoor wilde ik de stickers van Essence, NATventURista gaan gebruiken.
Deze heb ik een keer in de uitverkoopbak van het Kruidvat gevonden en voor € 1,00 euro mee genomen.

Wat heb ik gebruikt:
1. Koh basecoat
2. 2 laagjes Catrice Nude
3. NATventURista stickers
4. China Glaze Love Marilyn
5. Essence fast dry topcoat


Enthousiast ging ik van start, hier nog even een foto van de basis:


Toen ik het pakketje open maakte stond daar onderstaande gebruiksaanwijzing:


Als eerste dus gekeken welke sticker er voor welke nagel zou zijn. Nadat ik dit bekeken had heb ik de sticker van de onderlaag gehaald en deze op mijn nagel geplakt. Het resultaat was als volgt:




Kreukelig en niet goed plakkend zat de sticker erop. Nu moest ik deze met een schaar afknippen en voorzichtig vijlen. Nou dat werd dus een drama. Het knippen ging al niet fijn maar het bijvijlen wilde voor geen meter. de sticker liet los wilde niet meer plakken.
Eraf met die handel. Dat werd niets!

Daarom heb ik het mooie glitterlakje van China Glaze, Love Marilyn gepakt en deze over de basislak gedaan. Het resultaat was als volgt:



Al met al toch een mooie "Nailart". De glitters waren in de zon geweldig om te zien!

1 opmerking: