dinsdag 20 maart 2012

Swatch: Catrice Sing Oh, Champs-Élysée

Afgelopen zondag hebben jullie al een frisse Nail Art met dit lakje gezien. Vandaag dus de swatch van het nieuwe Nude lakje!

Bij het eerste laagje van dit lakje dacht ik oh help. Dit wordt helemaal niets! Allemaal strepen en ik kreeg de lak niet goed verdeeld over de nagel. Na een tijdje wachten heb ik het tweede laagje aangebracht. Met verbazingwekkend beter resultaat! Kijk maar gauw mee!



Zoals je op bovenstaande foto kunt zien zit er een lichte shimmer in de lak. Deze is met flitser goed te zien, maar op onderstaande foto zonder flitser is het meer een cremelak!


Ik heb deze lak met veel plezier ongeveer 3 dagen gedragen, daarna vond ik het welletjes! Maar chippen deed de nagellak toen nog niet!

1 opmerking:

  1. ik vind het lakje eerder naar het oranje neigen als naar 'nude'
    maar het is wel een erg mooi lakje dat wel (:

    BeantwoordenVerwijderen