zondag 4 maart 2012

Nail Art: Ice Crystals

Deze zondag natuurlijk weer een Nail Art! Afgelopen donderdag hebben jullie al een swatch kunnen zien van Essence, Icy Princess. Vandaag een Nail Art op dit lakje!

Wat heb ik gebruikt:
1. Koh basecoat
2. 2 laagjes Essence Icy Princess
3. Konad stempel, schraper en imageplateholder
4. Konad roze stempellak
5. Imageplate B42
6. Konad Topcoat

Als eerste dus de basis met Essence:

Ik vind het zelf een prachtig lakje, die je ook zonder nail art goed kunt dragen.

Imageplate B42 heb ik gebruikt om mee te stempelen, dat is deze:


Daarvan heb ik de "sneeuwsterretjes" van linksboven gebruikt. Het resultaat met roze stempellak is dan als volgt:


Zelf vond ik het resultaat een beetje tegenvallen, maar ik kreeg erg leuke reacties hierop dus ik wil hem toch aan jullie laten zien!

1 opmerking: