donderdag 16 februari 2012

Swatch: Catrice ACid DC

Dat dit lakje zo gaaf zou zijn had ik echt niet verwacht! ACid DC maakt een goede indruk! Kijk maar mee!

Op het eerste gezicht lijkt dit lakje een matte boventoon te voeren. Het is echt een aparte groen/gele kleur welke na 2 laagjes goed dekkend is, ook op onderstaande foto kun je zien dat hij mat overkomt:


Maar als we wat verder kijken blijkt toch dat er ook wat shimmers in dit lakje zitten! Een aangename verrassing als je het mij vraagt, kijk maar eens naar de volgende foto's:


Wanneer je op de foto's klikt kun je ze uitvergroot zien, echt een super apart kleurtje!
Wisten jullie trouwens dat ook de kwastjes van de nieuwe lakjes van Catrice vernieuwd zijn? Deze zijn nu een stuk dikker en ik moest er wel even aan wennen. Maar nu begin ik ze toch wel fijn te vinden!


Ik kocht dit lakje voor € 2,49 bij het Kruidvat.

1 opmerking: