donderdag 26 januari 2012

Swatch: Catrice White and Seek

Het eerste lakje uit de Hidden World collectie komt vandaag voorbij. Het eerste lakje uit de collectie bedoel ik dan, want dinsdag hebben jullie Wood You Follow Me al gezien.


Een parelmoer kleurtje, iets waar mijn moeder echt gek van is. Nou en ik denk dat ik haar wel blij kan maken, want het is een leuk kleurtje!


Op bovenstaande foto draag ik 1 laagje. Zoals je kunt zien is deze niet dekkend, een tweede laagje is echt noodzakelijk.
Het kwast van dit lakje is opvallend groot en breed. Ik moest er even aan wennen maar vind het best fijn lakken!

Een 2e laagje brengt bovenstaand resultaat. Ik vind hem echt heel erg mooi! De shimmer is prachtig en ik vind hem zo super!


Al met al ben ik dus erg blij met deze collectie. Ik heb niet alle kleuren maar de 2 die ik nu heb gaan zeker nog vaker gebruikt worden!

Ik kocht deze nagellak bij Kruidvat voor € 2,49.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten