zondag 8 januari 2012

Nail Art: Sterren

Vandaag een Nail Art die nog een beetje in de sfeer is van Oud en Nieuw, namelijk met Sterren!
Het volgende heb ik gebruikt:

1. Trind Keratin Nail Protector
2. 1 laagje Volvo Cosmic White
3. Konad Stempel, Schraper en Imageplatehouder
4. Konad zwarte stempellak
5. Konad Imageplate M82
6. Imageplate B42
7. Konad Topcoat


Ik ben begonnen met 1 laagje van het Volvo lakje, hieronder het resultaat.


Het lakje lijkt erg op de kleur vanuit het potje, en hij ziet er echt super uit.


Daarna heb ik de eerste image van onderstaande imageplate op mijn nagel gestempeld:


Het resultaat is als volgt:


Zoals je ziet blijft er aan de bovenkant nog een stuk leeg, dat vond ik niet zo leuk en daarom heb ik de onderstaande Imageplate erbij gepakt en nog wat sterretjes erop gestempeld:


Het eindresulaat met de topcoat van Konad is dan als volgt:


Op deze Nail Art kreeg ik echt hele leuke reacties! Het lakje van Volvo trok vaak de aandacht!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten