dinsdag 20 december 2011

Swatch: Essence Cotton Candy

Eindelijk heb ik er 1 te pakken kunnen krijgen van de Circus Circus collectie van Essence!
Ik baal ervan dat er nog maar 1 nagellakje was, maar ik ben ook weer heel blij dat ik er in ieder geval 1 heb!
Daarom vandaag dus een swatch van Essence Cotton Candy!


De cremelak is een dunne lak, waarvan ik maar 1 laagje aan hoefde te brengen! En wat een gave kleur!


In het gewone licht is het ineens een hele andere kleur lak, erg leuk en heerlijk opvallend!

De glitters maken het allemaal nog mooier! Ik blijf maar kijken naar de glitters!


Het is net een explosie van glitters, en ik heb ook hier maar 1 laagje van gebruikt.


Ik vind het echt hele mooi lakjes, nu maar hopen dat ik nog ergens de andere 2 kan vinden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten