donderdag 15 december 2011

Swatch Catrice Star of the Snow en Lovely Sinner

Vandaag deel 2 van de Las Vegas collectie. 2 heel verschillende lakjes, dus kijk gauw mee!

We beginnen met Star of the Snow:

Een hele mooie chique lak, met een mooie shimmer erin. De lak heeft wel 3 laagjes nodig om te dekken, dat is wel even jammer.


Een hele mooi lak dus, hij smeert ook heerlijk! Prachtig voor de feestdagen, maar erg saai om alleen te dragen.


Op bovenstaande foto is de kleur goed te zien, echt goudkleurig. Ik ben er erg tevreden over!

Goed, op naar het tweede lakje, Lovely Sinner. Een heleboel blogs vertellen al over de vergelijking met Catrice Marilyn & Me. Ik heb dit lakje zelf niet, dus kan daar niets over vertellen. Wel kan ik vertellen, maar ik kan jullie wel vertellen wat ik van dit lakje vind!


Zo op het oog is het een gewoon rood lakje, maar als je iets beter kijkt zie je veel meer! Het lakje dekt niet helemaal goed, ik had zeker 3 laagjes nodig.


Zoals je ziet is het lastig lakken met rood. De kleur daarentegen is erg mooi, een roze/rood lakje met super leuke glitters!


Deze foto laat de glitters wat beter zien. Ik vind het een erg mooi en feestelijk lakje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten