zondag 4 december 2011

Nail art: Streep met stippen

Ik wist echt niet hoe ik deze nail art nou moest omschrijven. Dus vandaar een beetje een vage titel.
De foto's heb ik 's avonds gemaakt dus ze zijn een beetje donker, kijken jullie mee?

Wat heb ik gebruikt:
1. China Glaze Sexy Lady
2. Trind CC134
3. Essence nail tip painter
4. Dottingtool


Ik ben begonnen met 2 laagjes Sexy Lady van China Glaze. Dit is echt een super mooie fel roze kleur.


Toen deze kleur goed droog was ben ik met een glitterlakje van Trind schuin over de nagel heen gegaan. Je krijgt dan dit resultaat:


Zoals je ziet heb ik eigenlijk een iets te dik laagje gebruikt. Let er dus op dat je een dun laagje aanbrengt.
Nu ga je met je dottingtool stippen aanbrengen op de rond van de kleurtjes. Probeer de stippen een beetje op gelijke hoogte aan te brengen.
Om een goed beeld te geven heb ik een dag later een foto gemaakt, dit is dan je resultaat:



2 opmerkingen:

  1. Leuke nail art. Ik vind nail arts met contrasterende kleuren altijd wel gaaf :) Misschien een idee om de foto's wat groter in te voegen? Ik krijg ze wel groter als ik er op klik, maar dan zit ik niet meer op je site ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goeie opmerking, dankjewel! Zal er zeker even naar kijken!

    BeantwoordenVerwijderen