donderdag 29 december 2011

Kerstcadeau!

Met kerst doen we altijd aan kadootjes, Niet iets duurs, het gaat om het idee.
En zo heb ik van mijn vriend nagellakjes gekregen. Niets bijzonders zou je denken, maar het zijn lakjes van Volvo!
Mijn vriend werkt bij Volvo en ze blijken daar nu lakjes te hebben van de kleuren waarin bepaalde type auto's verkrijgbaar zijn.
De swatches zullen je verbazen, kijk maar mee!

Als eerste de potjes, erg stoer! Het zijn de volgende kleuren:
487 Ember Black
704 Vibrant Copper
481 Cosmic White
612 Passion Red

Het kwastje is smal, dun en lakt heel erg fijn!

Op onderstaande overzichtsfoto zie je de kleuren. Ziet er goed uit!


Op onderstaande foto kun je de zilveren kleur goed zien. Ik vind het een super mooi kleur, hij lijkt een beetje mat, wat ik wel gaaf vind! Deze kleur draag ik nu, zondag kunnen jullie er een Nail art op zien!


Op bovenstaande foto duidelijk de koperen kleur. Ook een mooie redelijk matte kleur. Hij springt er eigenlijk best wel uit!

Dan over naar de zwarte kleur. Een glanzende duidelijk zwarte kleur. Met 1 laagje is hij al super dekkend!


De rode kleur is net zoals de zwarte in 1 laagje dekkend. Het is een mooie rode kleur, geen felle fletse kleur.

Dan als laatste nog een overzichtsfoto! De foto is vanuit een andere hoek genomen en ik ben echt super tevreden met deze kleurtjes, echt een bijzondere collectie, waarvan ik blij ben dat ik hem heb gekregen!

1 opmerking:

  1. Ik had geloof ik al ergens eerder de volvo lakjes gezien, maar was het weer vergeten tot deze post. het zijn mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen