dinsdag 15 november 2011

Shoplog

Afgelopen zaterdag ben ik met een vriendin naar Oberhausen in Duitsland geweest om te winkelen. Uiteraard heb ik elke winkel gescand op nagellak. Ik moet eerlijk zeggen dat het me wel een beetje tegenviel, maar ik heb toch nog wat leuke dingen meegenomen. Kijken jullie mee?





Na ongeveer 1,5 uur winkelen kwamen bij een winkel genaamd Kiko. Dit bleek een beauty winkel te zijn met een heel groot schap met nagellakjes!
De prijzen waren € 1,50 of € 3,90 en ik heb 2 lakjes van € 1,50 meegenomen:

De lakjes hebben helaas geen naam maar dit is nummer 249. Een heerlijk roze lakje met een parelmoer shimmer. Het kwastje ziet er netjes uit, ik ben benieuwd hoe deze gaat lakken!


Daarnaast mijn eerste holografische lak, de nummer 246. De hoofdkleur is paars:


Daarnaast zag ik op het laatste moment nog een afdeling Nail Art! Na wat snuffelen heb ik een dottingtool meegenomen. Ik heb al wel een dottingtool maar deze zag er erg professioneel uit en ik kon hem niet laten liggen:


Daarnaast lagen ook een paar kwastjes. Ik heb een medium kwastje uitgekozen en ik ben er erg blij mee!

  

 Vlak voordat we klaar waren kwamen we langs een Douglas. Ik had heel erg gehoopt dat hier wat lakjes waren die ik nog niet ken en ja hoor, ik had geluk! Ik heb mijn allereerste O.P.I lakje gekocht!
Het is Princess Rule! En ik ben er zoooo blij mee!


Hij was echt enorm duur, maar ik heb mezelf toegestaan om er eentje te kopen. € 16,00 kost deze maar liefst... pff!!!

Al met al weer een leuke verzameling!

2 opmerkingen:

  1. Hahaha ik heb princesses rule ook ! Maar dan een kleine ... Hij is erg mooi, je moet alleen wel er een ander laagje onder doen ;) xxnieeen.

    BeantwoordenVerwijderen