dinsdag 1 november 2011

Review: Vervolg Herome Nagelverharder extra sterk

Ik ben nu meer dan een week bezig met het gebruik en van de nagelverharder en ik wil jullie graag laten weten hoe het tot nu toe gaat. Kijken jullie mee?





Ik heb trouw elke dag een laagje aangebracht en de derde dag alles er weer afgehaald.
Op onderstaande foto heb ik 1 laagje van de nagelverharder aangebracht. Zoals je kunt zien heb ik haast geen last van splijtende nagels. Dit was voor ik hiermee begon een vaak voorkomend probleem:



Tot zover lijkt het er dus goed te werken! Maar dan... de echte test moest nog blijken. Want de voornaamste reden dat ik met deze kuur begonnen ben is dat mijn nagels zo slap zijn als een vaatdoek. De test zie je hieronder:


Zoals je ziet kan ik mijn nagel helemaal dubbelvouwen. Het heeft nog helemaal niets geholpen na een week. De andere nagels kan ik ook dubbelvouwen, maar niet zo erg als mijn ringvinger. Erg veel vooruitgang kan ik dus nog niet zien.
Ik ga nog wel door en maak de 2 weken vol. Maar ik ben totaal niet tevreden over zo'n duur product. Volgende week heb ik hopelijk beter nieuws over de Herome Nagelverharder extra sterk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten