donderdag 17 november 2011

Review: Trind Nail Repair

Eigenlijk was ik op zoek naar de Keratin set van Trind, maar deze heb ik helaas nog niet kunnen vinden. Daarom ga ik het eerst proberen met een andere kuur van Trind, namelijk de Nail Repair Natural:

Het product zegt het volgende:

Trind Nail Repair is een effectieve nagelversterker die je nagels sterk maakt en soepel houdt. De nagels drogen met dit product niet uit en verkleuren niet. De unieke formule van Trind zorgt ervoor dat de eiwitmoleculen in de nagel stevig aan elkaar worden gekoppeld, waardoor een rigide netwerkstructuur wordt verkregen en de nagel sterker wordt. Belangrijk detail hierbij is dat het natuurlijke nagelvocht niet verloren gaat. De nagel blijft op die manier soepel en ziet er verzorgd uit.

De gebruiksaanwijzing is als volgt:

Voor mooie sterke nagels twee weken lang dagelijks een laagje direct op de nagels aanbrengen. Het vorige laagje verwijderen met (Trind) Nailpolish Remover. Na twee weken is één laagje per week voldoende. Het flesje goed schudden voor gebruik. Na gebruik de hals van het flesje reinigen. Buiten bereik van kinderen houden.

Je doet er goed aan om dit product eerst op één nagel te testen. Bij overgevoeligheid dien je het gebruik direct te stoppen. Vermijd oogcontact. Dit product is licht ontvlambaar en het bevat formaldehyde. Wij adviseren je om je nagelriemen te beschermen met crème.


Ik hoop echt ontzettend dat dit gaat helpen, want het is gewoon zonde zo snel als mijn nagels breken en zo snel als de nagellak weer van mijn nagels verdwijnt. Ik hou jullie op de hoogte!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten