dinsdag 18 oktober 2011

Swatch: Hema Long Lasting Bordeaux

Vandaag weer eens een swatch van een nagellak. Afgelopen zondag ben ik naar Symphonica in Rosso met Nick en Simon geweest. Dit was echt super gaaf! De dresscode is natuurlijk rood, en natuurlijk wilde ik daar mooie nagels bij!

Ik ben zelf niet zo'n fan van rode nagels, dus heb speciaal een lakje gekocht. Niet een duur merk, gewoon bij de Hema. Dit lakje heeft ook geen naam, maar een nummer: 85





Het potje is erg lief en ligt lekker in de hand. Hij was rond de € 2,00 en er zit 11ml in. Ik kocht dit potje met korting, dus zeker niet duur!

Het kwastje is zoals je kunt zien erg netjes. Geen lange haren en een lekker dun kwastje. Hij smeerde ook erg fijn. Het resultaat na 2 laagjes kun je zien op de 2 foto's hieronder:


Een hele mooie dieprode kleur! hij lakt erg mooi en je ziet geen strepen.. Al met al ben ik erg blij met de kleur! Zondag een nailart op deze kleur!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten