woensdag 26 oktober 2011

Review: Herome Nagelverharder extra sterk

Mijn nagels zijn ontzettend slap. Nee niet zomaar slap, ik kan ze gewoon buigen.
Dat houdt o.a. in dat mijn nagellak niet lang blijft zitten. 1 dag blijven ze mooi, maar op dag 2 begin ik al last van chips te krijgen.
Daar moet dus nodig wat aan gedaan worden en daarom heb ik de extra nagelverharder van Herome aangeschaft.










Op de gebruiksaanwijzing staat het volgende:
Lange, harde nagels binnen 14 dagen! Stimuleert nagelgroei en voorkomt inscheuren van zeer slappe nagels. Niet gebruiken direct na verwijdering van kunstnagels.
Gebruiksaanwijzing: de eerste dag één laagje aanbrengen, de volgende dag een tweede laagje. De derde dag beide laagjes verwijderen. Deze handelingen gedurende twee weken herhalen.

Een mooi strak potje, ziet er erg mooi uit!
Nadat ik een laagje op het gedaan zien mijn nagels er als volgt uit:

Het ziet er helemaal niet verkeerd uit. Ik ben benieuwd of dit gaat werken...
Dit betekend wel dat ik zondag geen Nail Art kan laten zien, omdat ik de gebruiksaanwijzing goed wil volgen. Daarom zondag een review!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten