zondag 30 oktober 2011

Review: Essence french manicure tip guides

Vandaag een review van de tips van Essence, het is mijn eerste keer dat ik tips gebruik dus ik ben benieuwd!




Als het pakje open gaat dan zie je het volgende:

De gebruiksaanwijzing:
1. Lak je nagels eerst met een basecoat
2. Plak de tips net onder het witte gedeelte van je nagels
3. Lak de bovenkant van de nagels met de witte nagellak, laat dit goed drogen en haal dan de tips er weer af.
4. gebruik een topcoat om het geheel af te werken.

Ik ben een beetje van het geheel afgeweken. Een basecoat heb ik niet gebruikt. Ik ben gelijk begonnen met het plakken van de tips. Dat ging heel makkelijk. Ook het lakken van de nagels is een eitje, lekker makkelijk hoor!
Maar dan... ik denk dat ik te kort gewacht heb (ongeduldig) met het eraf halen van de tips, op de volgende foto kun je zien dat de nagellak iets is losgelaten en niet mooi recht zit:


Daarna ben ik met een topcoat erover gegaan en was er niet zo heel veel meer van te zien.


Conclusie:
Ik vond het erg makkelijk om niet zo precies met de witte nagellak te hoeven te werken. Dat ging 2x zo snel als normaal. Maar daarna viel het me heel erg tegen. Met het eraf halen van de tips ging de witte nagellak omhoog staan wat echt heel lelijk staat!

1 opmerking:

  1. Jaa, ik heb deze ook gehad, maaaaaaaaaaaar .. kheb daar ondertussen iets op gevonden :D

    Je pakt gewoon plakband en dat gaat super!

    BeantwoordenVerwijderen