zondag 9 oktober 2011

Nail Art: Vrolijke herfstnagels

Deze zondag weer een Nail art. Ik wil proberen elke zondag een nail art online te zetten!

Omdat de herfst duidelijk begonnen is wilde ik iets maken wat daarmee te maken heeft.
Het is het volgende geworden!

Wat heb ik gebruikt:
1. Basislak Rimmel London Stronger
2. 2 laagjes Essence NATventURISTA 03 Barefoot Through The Moss
3. Konad zilveren stempellak
4. China Glaze Emotion (als stempellak)
5. Essence Imageplate (middelste van onderen)


6. Konad topcoat

Zoals jullie kunnen zien ben ik begonnen met 1 basislak en daarna 2 laagjes van de lak van Essence:

Daarna ben ik begonnen met de China Glaze lak om de image schuin te stempelen, zie hieronder:

Zoals je kunt zien zijn er gedeeltes die niet op de nagel komen, maar op je huid. Deze kun je heel makkelijk met een wattenstaafje met nagellakremover verwijderen.
De volgende stap is met de zilveren stempellak van Konad. Hiermee stempel je eigenlijk hetzelfde maar nu een stukje verder:

De 1 na laatste stap is eigenlijk dezelfde als 2 stappen geleden: met de lak van China Glaze zet je weer een stempel en deze boven de zilveren stempel. Dan is dit je resultaat:

Als laatste heb ik nog een topcoat eroverheen gedaan, dit gaf een hele mooie glans:

Dit was de nail art voor deze week, wat vinden jullie ervan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten