zondag 16 oktober 2011

Nail Art: Full Nail Design

Deze zondag een Nail art op de lak van Catrice die ik jullie van de week heb laten zien.

Wat heb ik hiervoor gebruikt:
1. Basislak Rimmel London Stronger
2. 2 laagjes Catrice, Back to Black
3. Konad zilveren stempellak
4. Essence Imageplate
5. Konad topcoat

Hierbij nog even de lak van Catrice:


Voor de stempel gebruik ik een imageplate van Essence. Deze plates vind ik zelf niet zo heel fijn in gebruik, omdat ze niet in de imageplateholder van Konad passen. Ze verschuiven dus wel eens en dat werkt niet prettig. Hieronder het ontwerpje dat ik ga gebruiken:

Ik hoop dat jullie hem kunnen zien. Ik heb zelf niet zulke hele lange nagels, dus het design past er bij mij in 1x op. En dan hier het resultaat:

Er is eigenlijk geen enkele foto die goed laat zien hoe de nail art geworden is. Hij is heel apart en de kleurcombinatie is heel gaaf! Ik ben er blij mee!

Wat vinden jullie?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten