dinsdag 27 september 2011

Gekocht!

Hallo allemaal,

Vandaag een blog over mijn nieuwe aanwinsten. Enchantra geeft op elke nagellak 20% korting, reden voor mij om gelijk wat nieuwe dingen aan te schaffen! Hieronder een overzichtje van alle aankopen:



Als eerste even de Konad Remover bottle. Hier ben ik echt ontzettend blij mee!

Je hoeft alleen maar je watje erop te drukken en de juiste hoeveelheid nagellak remover zit er al op! Deze wilde ik al een tijdje, maar nu heb ik hem er maar bij besteld, ik weet gewoon dat ik er veel gebruik van zal maken.

Dan heb ik mijn eerste China Glaze lakjes! Yes!

Van links naar rechts:
Sexy Lady: Een pretty pink lakje, ik hou ontzettend van roze! Dus welkom bij de collectie!
Sunset Sail: Tijd voor een wat nude kleurtje, deze heb ik nog niet zoveel dus hier ga ik zeker mee aan de slag!
Emotion: Dit lakje komt uit de Romantique collectie, welke ideaal zijn om te stempelen!

Goed, daarnaast staat de Konad Special Nail Polish Princess:


Een echte roze stempellak. Ik had alleen nog maar zwart, wit en zilver, vandaar dat het tijd werd voor een knallende stempellak.

Ik heb mezelf toegestaan 1 Konad Imageplate aan te schaffen:

Ik heb nog zoveel mooie imageplates gezien, maar ik wil niet alles in 1 keer kopen. Deze vind ik super leuk, het is nummer M61 Ik denk dat jullie ze allemaal nog wel eens voorbij zullen zien komen.

Als laatste een kadootje! Deze heb ik zelf niet besteld maar kreeg ik van Enchantra:

Bedankt! Jaaa heel erg bedankt Enchantra! Ik hou zelf wel van French Manicure, dus deze ga ik zeker een keertje testen.

Al met al behoorlijk wat dingen geshopt dus, wat vinden jullie ervan? En welke hebben jullie ook?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten